Ogólne warunki i postanowienia

1. Clever Botanics

a) „Clever Botanics” jest znakiem towarowym i jest własnością The GreenSome Ltd w Wielkiej Brytanii i innych krajach.

b) Materiały na stronie internetowej są zastrzeżone dla Clever Botanics Retail Limited lub naszych dostawców treści i technologii. Możesz przeglądać, drukować i pobierać zawartość strony internetowej do użytku osobistego, ale nie do żadnych celów komercyjnych ani do ponownej publikacji.

2. Informacje o stronie internetowej

a) Staraliśmy się zapewnić, aby informacje podane na stronie internetowej / w sklepie internetowym były dokładne. Nie składamy jednak żadnych oświadczeń ani nie udzielamy żadnej gwarancji w odniesieniu do informacji i danych widocznych publicznie.

b) Nie ponosimy odpowiedzialności za jakiekolwiek straty (bezpośrednie, pośrednie lub wtórne), które mogą wyniknąć z polegania na informacjach zawartych na stronie internetowej lub w związku z jakimkolwiek błędem lub pominięciem, z wyjątkiem przypadków śmierci lub uszkodzenia ciała spowodowanych naszym zaniedbaniem .

3. Opis produktów

a) Opis i specyfikacja produktów na stronie internetowej jest jedynie przybliżona i zastrzegamy sobie prawo do wprowadzania zmian, które nie mają istotnego wpływu na jakość lub wydajność tych produktów.

b) Możemy poprawić każdy błąd pojawiający się w witrynie internetowej / sklepie internetowym lub powiązanych aplikacjach na iOS i Androida lub wycofać dowolny produkt ze sprzedaży bez ponoszenia odpowiedzialności. Cena i dostępność mogą ulec zmianie bez powiadomienia.

4. Zamawianie produktów

a) Możesz zamówić produkty ze strony internetowej / sklepu internetowego, przesyłając wypełniony formularz zamówienia poprzez procedurę wymeldowania.

b) Potwierdzimy przyjęcie zamówienia pocztą elektroniczną na podany przez Ciebie adres, a wysłanie tego e-maila (niezależnie od tego, czy zostanie ono otrzymane) powoduje zawarcie umowy między nami.

5. Cena i płatność

a) Cena produktów będzie ceną podaną w witrynie internetowej / sklepie internetowym lub powiązanych aplikacjach mobilnych w momencie akceptacji zamówienia. Cena obejmuje wszelkie obowiązujące podatki od wartości dodanej, ale nie koszty dostawy.

b) Oprócz ceny, będziesz musiał zapłacić nasze opłaty za dostawę zgodnie z cennikiem podanym na stronie internetowej / sklepie internetowym w momencie przyjęcia zamówienia - chyba że kwalifikujesz się do bezpłatnej dostawy. Wysokość tych opłat zależy od sposobu dostawy i adresu dostawy podanego w zamówieniu. Zagraniczni nabywcy mogą wymagać dodatkowej wysyłki lub lokalnego cła i podatków, które będą ponosić odpowiedzialność nabywców.

c) Płatność jest dokonywana za pomocą karty kredytowej lub przelewów Bank2Bank w momencie akceptacji zamówienia. (Akceptowane przez nas metody płatności są wymienione w witrynie internetowej / sklepie internetowym w momencie składania zamówienia). Zwroty będą zazwyczaj dokonywane za pomocą kredytu do oryginalnej metody płatności.

d) Chociaż dołożono wszelkich starań, aby jakość treści na tej stronie, czasami może wystąpić błąd, a przedmioty mogą być błędnie wycenione. W tym przypadku albo: skontaktujemy się z Tobą, aby zapytać, czy chcesz anulować zamówienie, lub po prostu anulować zamówienie i powiadomić Cię, według własnego uznania. Nie jesteśmy zobowiązani do dostarczania towarów po niewłaściwej cenie, która mogła być spowodowana błędem w rozwiązaniu internetowym lub spowodowanym niezamierzonym błędem przez redaktorów internetowych i administratora.

e) Jeśli ktoś wybierze bramę płatności bezpośredniej w celu dokończenia zakupu, sklep internetowy przechowuje dane karty kredytowej. Jest szyfrowany za pomocą standardu bezpieczeństwa danych kart płatniczych (PCI-DSS). Dane dotyczące transakcji zakupu są przechowywane tylko tak długo, jak jest to konieczne do zakończenia transakcji zakupu. Po zakończeniu informacje o transakcji zakupu zostaną usunięte.

f) Wszystkie bramki płatności bezpośrednich spełniają standardy ustanowione przez PCI-DSS zarządzane przez Radę Bezpieczeństwa PCI Standard, która jest wspólnym wysiłkiem marek takich jak Visa, Mastercard, American Express i Discover. Wymagania PCI-DSS pomagają zapewnić bezpieczną obsługę danych kart kredytowych przez nasz sklep i jego dostawców usług.

g) Wymagamy pełnej zapłaty za twój zakup i należy go otrzymać przed wysyłką z naszego magazynu. Zastrzegamy sobie prawo do zmiany i zmiany naszych metod płatności od czasu do czasu, jeśli to konieczne. Wszystkie płatności muszą być dokonane na ekwiwalent GBP.

h) Zastrzegamy sobie prawo do anulowania lub odrzucenia jakiegokolwiek zamówienia lub usługi zamówionej według naszego uznania i natychmiastowego zwrotu pieniędzy, jeśli płatność została już otrzymana. Przyczynami tego mogą być poziomy zapasów lub, jeśli Kontrola Jakości zdecydowała, że ​​towary nie mają jakości, aby być godnymi statku.

i) Zastrzegamy sobie prawo do zmiany cen bez uprzedzenia lub od czasu do czasu stosujemy zniżki podczas wysyłania produktu. Nie może być obietnicy dopasowania ceny do któregokolwiek z naszych produktów i usług z podmiotem zewnętrznym lub naszym sklepem w innym znaczniku czasu. Cena, którą pobieramy, dotyczy wyłącznie towarów w momencie zakupu.

6. Dostawa produktów

a) Zapewnimy dostawę zamówionych produktów w sposób i na adres podany w procedurze wymeldowania. Jednak czas dostawy nie będzie istotny dla umowy między nami.

b) Jeśli nie odbierzesz dostawy produktów lub nie dostarczysz odpowiednich instrukcji dostawy, możemy anulować Twoje zamówienie i zachować produkty. W takim przypadku zwrócimy Ci cenę produktów, ale nadal będziesz zobowiązany do zapłaty wszelkich opłat za dostawę.

c) Jeśli wystąpi błąd lub inny problem z dostawą zamówionych produktów, należy powiadomić nas na piśmie w ciągu 14 dni od daty dostawy. Nie ponosimy odpowiedzialności za jakiekolwiek straty lub szkody, jeśli tego nie zrobisz.

d) Upewnij się, że informacje o dostawie są dokładne, a jeśli masz inne wymagania dotyczące dostawy, poinformuj nas o tym w tym samym czasie, gdy składasz zamówienie. Wszystkie przesyłki CleverBotanic są realizowane za pośrednictwem Royal Mail, chyba że zaznaczono inaczej i nie ponosimy odpowiedzialności za opóźnienia spowodowane nieprawidłowym wprowadzeniem adresu lub informacjami o dostawie i zastrzegamy sobie prawo do obciążenia dodatkowej opłaty pocztowej, jeśli podany adres był nieprawidłowy. Jeśli zamówienie zostało anulowane lub opóźnione z powodu problemów z dostawą, CleverBotanics podejmie wszelkie uzasadnione środki w celu poinformowania klientów i dostarczenia aktualizacji w razie potrzeby.

7. Zamówienia odpraw

a) Możesz anulować swoje zamówienie, powiadamiając nas na piśmie w dowolnym momencie do 14 dni po dostarczeniu produktów. Powiadomienie powinno zawierać numer zamówienia i podać przyczynę anulowania.

b) Jeśli anulujesz swoje zamówienie po wysłaniu produktów, musisz zwrócić produkty do nas na adres podany powyżej. Produkty powinny być zwrócone w rozsądnym stanie i na własny koszt. Zalecamy korzystanie z usługi dostawy nagranej.

c) Nie można już anulować zamówienia po otwarciu pojemników z produktem lub po użyciu produktów. Jednak Twoje ustawowe prawa dotyczące jakości tych produktów pozostaną niezmienione.

Polityka zwrotów za wysyłkę w Wielkiej Brytanii

Czternastodniowa polityka zwrotu dotyczy wszystkich produktów sprzedawanych w naszym sklepie internetowym. Jeśli okaże się, że otrzymany produkt nie pasuje do opisu lub ilość jest nieprawidłowa lub znajdziesz inne problemy z produktem, skontaktuj się z nami nie później niż czternaście dni od daty zakupu i powiadom nas o szczegółach produktu oraz numer zamówienia i szczegółowy opis problemu. Możesz również skontaktować się z nami, wypełniając nasz formularz kontaktowy tutaj. Upewnij się, że oryginalne opakowanie jest używane w miarę możliwości, a produkty nie są otwarte, aby kwalifikować się do zwrotu. Koszty wysyłki nie podlegają zwrotowi. Jeśli zwrot zostanie zaakceptowany, prosimy o odesłanie towaru do nas w ciągu siedmiu dni.

Zasady zwrotu pieniędzy za zakupy zagraniczne

Wszystkie powyższe warunki obowiązują dla przesyłek zagranicznych. Jednakże nie pokrywamy należności celnych przywozowych, które możesz ponieść, ani kosztów wysyłki. W przypadku zwrotu produktu musi on być w oryginalnym opakowaniu i nieotwarty, aby kwalifikować się do zwrotu. Koszty wysyłki nie podlegają zwrotowi. Jeśli zwrot zostanie zaakceptowany, prosimy o odesłanie towaru do nas w ciągu 7 dni.

8. Ogólne

a) Produkty reklamowane w witrynie internetowej / sklepie internetowym / aplikacjach mobilnych są przeznaczone do sprzedaży osobom zajmującym się konsumentami i nie są przeznaczone do odsprzedaży.

b) Ustawa z 1999 r. o umowach (prawa stron trzecich) nie ma zastosowania do jakiejkolwiek umowy między nami, tak aby żadne prawa umowne nie zostały przyznane osobom trzecim.

c) Jakakolwiek umowa między nami zawiera niniejsze warunki i postanowienia zgodnie z prawem angielskim. Jeśli istnieje jakikolwiek spór, sądy angielskie będą miały wyłączną jurysdykcję.